Wat gaat er nou gebeuren met offline media?
Iedereen heeft er zijn mening over. Of offline media wordt belangrijker dan ooit, of het verdwijnt van de kaart. Maar waarom moet het één van die twee zijn. Mijn gedachte is dat offline media nog voor een lange tijd bij ons zal blijven, maar gewoon anders ingezet zal worden dan hoe we dat vroeger deden. We plaatsen QR codes, snapchat codes, en social media info om door te linken naar de digitale media. Door deze twee verschillende mediums te koppelen, krijg je er veel meer aandacht voor. Tastbare producten hebben het altijd al goed gedaan bij mensen en je staat er veel langer bij stil dan een facebook bericht die je op je tijdlijn tegen komt. Naar mijn mening is dus de beste manier om mensen te bereiken door offline en online media samen in te zetten.
Bron: http://www.markethings.net
Een leuk voorbeeld is dit bushokje bedacht door marketing bureau Colley + McVoy en Caribou Coffe uit Amerika. Zou besloten een heel bushokje om te toveren tot oven. In de koude wintermaanden gaan mensen hier graag onder staan, en door de gezellige uitstraling krijg je het vanzelf warm vanbinnen.